2010. március 1., hétfő

Year One-A kezdet kezdete

 
A filmet igazából Jack Black miatt néztem meg,nameg azért,mert a moziban láttam az előzetesét és elmebeteg filmnek tűnt..csak olyan Jackesnek :)
A történet nem sokatmondó,de nem is kell mindennek "sokat mondania".Kell,hogy az ember ki tudjon kapcsolódni és egy (?) jót röhögni.Persze nyitottnak kell lenni a humorra,csak így lehet ezt a filmet végignézni :)
Én jókat nevettem rajta,pedig nem szoktam csak úgy filmeken kacarászni.
Először azt hinné az ember,hogy ősemberekről szól,de nem,igazából csak egy törzsről,aki az erdőben él,és a civilizációt megismerik amikor különböző események következtében kikerülnek a nagyvilágba.
Aki szereti a kicsit morbid és erőltetett,de mégis eredeti humort és persze Jack Blacket,annak kötelező :)
8/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése