2010. március 3., szerda

Relax,take it easy...

Immáron 3. napja nyomom itthon az ágyat.Beteg lettem.Először egy kis megfázással kezdődött,aztán még ki is akadtam azon,hogy semmi extrásabb nem jött.Nem volt láz,sőt alig fújtam az orromat is.Aztán nesze...Vasárnap egy 100as csomag zsepit fújtam el szinte a levegőt szennyezve már..Aztán úgy döntöttünk nem megyek iskolába hétfőn...Hogy az igazat megvalljam,iszonyatosan örültem neki..éppen vágytam egy kis kikapcsolódásra..egy iskola nélküli pár napra..De mint az a hétfő folyamán kiderült nem is volt semmi bajom.Egész hétfőn nem fújtam az orromat és még csak nem is tüsszentettem vagy köhögtem.Gondoltam,hogy kicseszés..Valaki jókat szórakozik rajtam odafent.. :D
Aztán az este nem telt annyira jól....Anya sem volt a legjobb passzban,nem aludtunk,csak egy pár órát..én pedig reggelt kijelentettem,hogy nem megyek iskolába.. (kicsit jobban hajlott a dologra,mert ő sem volt éppen jól,nem akart vitázni..)Szóval otthon maradtam..De mikor negyed11kor felébredtem éreztem,hogy nincs valami rendjén...Belázasodtam...Még jó,hogy nem mentem el iskolába..Az lett volna csak igen fasza,ha ott kezdek el meghalni -.- Szóval jah..Boltba lemenni nem tudtunk,dölődtünk egész nap.. :D Éheztünk,mert enni sem volt mi..hát mit mondjak..kellemes nap volt..Mindketten lázasan feküdtünk és vártuk a megváltást,de nem jött. :D
Bementem a suliba is,a biosz kiselőadást meg kellett tartanom..azért kell az az 5ös...Csak az az igazság,hogy nem kerültem sorra,így teljesen feleslegesen mentem be 38 fokos lázzal..Csütörtökön lesz a köv. óra,de bocsi Betti,nem megyek be :D

Ma már jobban keltem,jól vagyunk mindketten,és már 3 filmet megnéztünk..

Az első A ház a tónál című filmecske Sandra Bullock és Keanu Reeves főszereplésével.Évekkel ezelőtt egy moziünnepen láttam már,de nagy szerencsémre a lényeget már elfelejtettem,így okozott meglepetéseket.Nagyon szeretem Sandrát.Nagyon jó színésznőnek tartom és nagyon szép nő is :)
Keanu..pedig sosem volt az esetem mint pasi,de ha őszinte akarok lenni egy ilyen romantikus film mindig kicsit barátságosabbá teszi számomra azokat a színészeket is akiket nem komálok.

A történet 2004-ben és 2006-ban játszódik.Alex (Keanu) beköltözik abba az üvegdobozkába ,egy tóparti kis házba,amiben (legalábbis kezdetben ezt hiteti el velünk a film) először Kate (Sandra) lakott.Mint később kiderül előbb Alex lakott ott és csak később költözik oda a lány.Leveleznek egymással,mégis 2 év a különbség időben,térben egy helyen tartózkodnak.Nem akarok többet elárulni,lelőném a poént. :)


 A második a Csak a testeden át című film Eva Longoria és Paul Rudd főszereplésével.Az ara,Kate..nini,mégegy Kate-es film :D ) [Eva] meghal az esküvő napján,mert az általa rendelt jég-angyalka agyonüti..Kicsit morbid..na jó..nem kicsit...Ezután a férjjelölt,Harry (Paul) egy évig teljesen begubózva él,mosoly,nevetés és barátok nélkül.Ezt megelégelve a húga elviszi őt egy médiumhoz,hogy az lépjen kapcsolatba Kate-el,hogy Kate megmondhassa,lépjen tovább,hiszen csak így lehet boldog.
Harry és Ashely,a médium közben egymásba gabalyodnak és Kate szelleme ezt nem bírja elviselni.Minden lehetséges cikibb és cikibb helyzetbe sodorja a lányt éreztetve azt,hogy ez vár rá ha nem száll le Harryről.Továbbiakhoz check this out :)


A harmadik film az egyik kedvencem volt mind közül.A Nász ajánlat.(Ismét) Sanda Bullock és Ryan (ahh..)Reynolds főszereplésével.Margaret(Sandra) Andrew(Ryan )főnöke.mikor a nő megtudja,hogy kiutasítják az országból meggyőzni Andrew-t,hogy vegye el feleségül,aztán a megfelelő idő elteltével majd elválnak és mindenki éli világát.Belemennek mindketten és elutaznak egy hétvégére Andrew családjához Alaszkába.Margaret először nagyon kilóg a sorból...mondhatni túlságosan is,aztán nem csak család felé kezd egyre szimpatikusabban viszonyulni,de Andrew felé is kezd gyengédebb érzelmeket táplálni,ahogyan Andrew is felé.
Igazából túúl spoileres lenne ha mindent elmondanék.Tehát..megnézni :):):)



Hiányzik az osztály... :( mikor bementem bioszra olyan jó volt..A kis (nagy) 2. családom :)Hiányzonak.De jövőhéttől ugyanúgy boldogítom őket. *muhaha*.
Ma volt meccsük a házibajnokság keretein belül,de sajnos nem voltam olyan állapotban,hogy elmenjek,amit nagyon sajnálok..majd kifaggatom őket msn-en..ha egyáltalán valaki feljön..holnap elég durva bioszdoga várj rájuk..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése