2010. március 27., szombat

pokoli hét

Múlt hét előtti héten megtudtuk,hogy pénteken (azaz tegnap) matek próbaérettségit írunk.Ez csak egy előszél volt igazából.Egészen addig nem is érdekelt amíg el nem jött a nagy nap.Közben szülinapom volt és az sem úgy telt ahogy szerettem volna,de ez is csak rajtam múlt.Tulajdonképpen nem is tudom,de ez egy elég semleges hét volt.Nem írtam kedd óta,tudom.Dehát,ha az embernek nincs mondanivalója minek írjam le a nagy semmit :)
Örömmel vettem észre,hogy elég sok látogatóm van :D Amit nem értek,egy helyen hirdetem a blogot,de nem hiszem hogy onnan lenne ez a sok olvasó :) Mindenesetre tartsátok meg jó szokásotokat :D És sajnálom,hogy mostanában nem tudom semmi érdekeset írni,de tényleg nincs semmi újdonság az életemben.Ez van. :D

Megkaptuk a tablóképeket.Ezt is elfelejtettem mondani.Nem teszem be,mert azzal felfedném magam (ohh..) de nem lett annyira gáz.Olyan kis közepes lett.Persze mások szerint jó,de mondjuk engem kicsit zavar hogy ott még sötét volt a hajam és így az egész f-f kép olyan sötétnek tűnik.A színes képekre meg mindenkinek kismalac-rózsaszín bőrt csináltak....

Ma elvileg megyünk bicajozni Szirmára.Ami jól jön nagyon,mert a tegnapi megahambit le kell mozogni..Na meg este megyünk be inni...Elvileg rám...De ha én nem mondom egyik barátnőmnek se jut eszébe :) No mindegy.Szeretnék kimenni a Fontanába bowlingozni,de ez még nem biztos,hogy összejön,pedig igencsak jó lenne :) 2 éve bowlingoztam utoljára... :D De akkor életemben először és tök jól ment :) :D

Ööööö....mi van még..

Az általános dolog,hogy rettegek a töri érettségitől.Igazából csak attól és ez megrémiszt...Félek az egész macerás procedúrától.Félek attól,hogy nem vesznek fel doa ahová szeretnék menni..Persze ott az ÁVF,de mégis más lenne,ha magamnak is bee tudnám bizonyítani,hogy megtudom/megtudtam csinálni és felvettem a KJF-re.Kezdetektől jobban érdekelt a Reklámszervezés.És még most is.És képes lennék inkább azt tanulni,mint bármi mást.Csak a bizonyításvágy.
Ugyanis lerombol lelkileg,hogy akárhogy tanulok,sosem érhetek el jobb eredményt a barátnőimnél.Annyira rossz érzés.Pl matekból.Vagy fizikából.Aztán ha csak egyetlen egy ponttal is,de lecsúszok az Andragógiáról összeomlok és nem azért mert nem vettek fel,hanem magam miatt és amiatt,hogy mindenkinek sikerült csak nekem nem..Bár ide nem írom le azt amit teljes egészében gondolok.....

Hmmmm....
And happiness (of love) is omly a dream yet.But 'til when??? I'm tired of waiting for the big moment...I hate it.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése