2010. március 12., péntek

kis kikapcsolódás a csajokkal (part1)

Eljött a nap,amikor az előtavaszi szünetet élvezhetjük.Egy megadott hétfővel és egy rövidített matek órával.Bár konkrétan ezt hogy "tavasz" nem érzem,hiszen ahogy kinézek az ablakon az eső áztatja a ma délelőttig leesett hófoltokat a fűben.Kiábrándító.Azt hittem a kezdeti fellángolás megmarad és élvezhetjük immár a tavaszt,ami úgy igazán tavasz.Holnap reggel indulunk Bettivel és Adrival Hajdúszoboszlóra.Kocsival megyünk,amitől egy picit félek,mert általában rosszul vagyok,tudom azért a Deadalon velem van,de mégis van bennem egy kis félsz.Emlékszem Elek Dórival,az anyukájával és az apukájával mentem egyszer Nyíregyháza-Sóstóra egy színjátszós fellépésre.Dömdödöm voltam a Négyszögletű kerek erdőből.A lényeg az,hogy kocsival mentünk egészen Nyíregyig gyógyszer és mindenféle óvintézkedés nélkül.Nagyon rossz volt.Életem legrosszabb utazása,még most is belekavarodik a gyomrom ha rá gondolok.Azóta félek egy kicsit a kocsis utazásoktól. :) Szóval.Fél 10kor indulunk tőlünk,nem tudom,szerintem kb egy óra az út,de max. másfél.Ha odaértünk becsekkolunk és indulhat a mandula.Egy szabad hétvége szülők és kötöttségek nélkül :) Sajnos az élményfürdő még nincs nyitva így nem tudom mi lesz...milyen az a gyógyfürdő belülről..milyen extra van benne,vagy csak egyszerűen egy pár medence és áztasd a segged...
-------papapapaammmmmm------- utánanéztem és most nyílt egy FEDETT élményfürdő a komplexumban,és a diák jegy csak 1900 Ft.Így ázhatunk egééész nap :) Nagyon örülök :W Imádok fürdőzni :):):)
Így már fel is dobódtam :) Majd felderítjük a helyeket,elmegyünk sétálni,vagycsak egyszerűen punnyadunk a szobában :) Nagyon várom már :) Élménybezsámolok majd utána :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése