2010. március 13., szombat

Hajnali részegség


Tegnap este már 9kor úgy éreztem,hogy elalszok.Régen nem éreztem ilyet,de az utóbbi egy hétben nem bírok fél10nél tovább fennmaradni,mert leragad a szemem.Épphogy a Barátok Köztöt (azt a 2 percet ami a Jóban Rosszban után marad belőle) meg tudom nézni,esetleg belekukkantok az utána következő sorozatba és ennyi.
Befekszem az ágyikómba,becsukom a szemem és már csicsikálok is.Szóval ez tegnap este is így törtét.Ma reggel pedig anya bejött hozzám elköszönni,mielőtt elment dolgozni.Ugye felkeltem erre.Aztán elkezdtem gondolkodni a hétvégén és az álom teljesen kiment a szememből.Gondoltam,ááhh mindegy,fél7 nem olyan gáz...Csakhogy ránéztem a telefonra és nemhogy fél7 nem volt,de még 6 se..Fél 6.Fetrengtem egy sort,majd egyszerűen kidobott az ágy.Kicsit ijesztő volt,hogy bekapcsoltam a tv-t és alig volt adás 1-2 csatornán o.O..
Végül úgy döntöttem megnézem a QaF utolsó részét így reggel.És ez okozta a hajnali részegségemet.

Még mindig kibaszottul úgy gondolom a világmindenség leggyönyörűbb,legjobb sorozata.És bánhatja a sok erőszakos homofób fasz,hogy kihagy egy ilyen élményt az életéből. Végignéztem,végigmondtam velük a dialógusokat és éreztem,hogy ezért megérte felkelni :) Hiába néztem meg ötödszörre teljes egészében a részt,még mindig el tud tölteni békéve,szeretettel és büszkeséggel :)

Most pedig lassan előkészítem magam a készülésre..Vagyis inkább olyan 8 óra körül.Még van egy kis időm. Pápá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése