2010. március 1., hétfő

Az igazi Odaátos tetoválás ;)

 
Mivel már én is régóta kerestem egy olyan változatot a képről,amiről könnyen lehet másolni,akár szabadkézzel,akár úgy,hogy a lapot a monitorra tesszük.Hát nem találtam.Vagy túl sötét volt a háttér,vagy olyan effektek voltak rajta amit kerülgetni nehéz volt.Votl fehér hátterű is,de rajzol,bescannelt,így úgy döntöttem,hogy megcsinálom photoshoppal.Én le tudtam másolni cerkával ,hogy rátettem a lapot a képernyőre,de aki tehetséget érez magában próbálkozhat szabadkézzel is....mármint nem ovis átmásolással,mint én :D
Feltettem DevArtra is,hátha segít még valakinek...Hát tiszta jótétlélek vagyok :D
Jó rajzolgatás!
 ..Ja és egy amatőrebb képszerkesztővel lekicsinyítve vagy felnagyítva a tetkós szalonba is elviheted magaddal :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése